domingo, 2 de agosto de 2009

DE LA FERIA DE MUESTRAS

Entiendo que el recinto ferial ofrez muches más coses a los expositores y visitantes, pero paezme que más del 90 % de los visitantes, somos gente que no facemos grandes negocios ni grandes congresos, somos gente que vamos "a ver que hay esti añu, y pinchamos un bocata calamares y una cañuca ...y a que nos den una gorra o algo de propaganda...".
Pero tenemos que pagar la entrada. Ahí voy.

Si tamos al paro, tenémoslo un poco mal: Matrimonio con dos hijos, les entrades, los 4 bocatas y algo de beber, les tirites pa les angüeñes de los pies, esi colgante tan fashion en que se emperró la guaja, (que no era caru, pero ye una pijaduca), otra pijaduca pal guaje; ya está: una pila perres del carajo. Y yendo ya de retirada con un dolor de pies que no te quiero contar, dióme por pensar en que el Carrefour y el Alcampo deberían tamién cobrar SÓLO por entrar. Así tamién se enriquecería Gijón, (o la empresa, pero bueno).
Cuando lo comenté a la muyer díjome que taba dando en chifláu...que no paro de pensar en bobaes...
Después de , no sé, a lo mejor un par de hores, cuando ya ni me acordaba de eso, díjome ella: "Pues no estás tan chifláu..." a lo que yo contesté, sin saber por ónde iban los tiros, y salióme del alma, con un "¡¿no me jodas!? ¿Después de más 30 años que fai que me conoces, daste cuenta ahora?". Ella, con cara de mala uva por la contestación quei di, díjome: "Alcampo, carrefur y el corte ingles y todo eso, deberíen cobrar la entrada, al fin y al cabu, ye lo mismo. Tienen un bar por si quies tomar algo, pagando; compres tantu lo que fai falta como lo que no, siempre te queden ganes de haber comprao algo más, y camines hasta reventar los calcañares... ¡¡YE LO MISMO, JUANÍN!!"

No hay comentarios: